Cereri de ofertă

Puteți să ne trimiteți cererea de ofertă la:
paraschivghn@gmail.com


Procesul de ofertare și contractare

Cele mai multe produse pe care le oferim sunt realizate conform particularităților fiecărui proiect. De aceea, procesul de ofertare trece prin următoarele faze:

  1. (Opțional) Ne contactați telefonic pentru lămuriri despre produsele sau serviciile pe care le oferim.
  2. Ne trimiteți o cerere de ofertă pe email.
  3. Vă contactăm pentru a lămuri cerințele din mesajul trimis.
  4. (Opțional) Stabilim o întâlnire pentru a discuta pe larg specificațiile pe care va trebui sa le aibă produsele ofertate.
  5. Realizăm oferta:
    • Configurăm produsele necesare conform detaliilor stabilite în pașii anteriori.
    • Dacă este necesar, realizăm desene de amplasare și flux.
    • Estimăm timpii de producție și transport.
  6. Vă trimitem oferta.
  7. Analizăm impreună oferta și stabilim un nou set de specificații dacă este nevoie.
  8. În continuare:
    • Refacem oferta conform noilor specificații.
    • Stabilim condițiile comerciale și termenii de livrare.
    • Facem vizite la clienții noștri cărora le-am oferit produse similare.

Pașii următori sunt: semnarea contractului, realizarea comenzii, livrare mărfii, montajul și punerea în funcțiune.

Pentru a vă face o idee despre elementele pe care trebuie să le considerați în evaluarea ofertelor primite, puteți citi ghidul nostru.