Puteți să ne trimiteți cererea de ofertă la:
paraschivghn@gmail.com
Procesul de ofertare și contractare
Cele mai multe produse pe care le oferim sunt realizate conform particularităților fiecărui proiect. De aceea, procesul de ofertare trece prin următoarele faze:
- (Opțional) Ne contactați telefonic pentru lămuriri despre produsele sau serviciile pe care le oferim.
- Ne trimiteți o cerere de ofertă pe email.
- Vă contactăm pentru a lămuri cerințele din mesajul trimis.
- (Opțional) Stabilim o întâlnire pentru a discuta pe larg specificațiile pe care va trebui sa le aibă produsele ofertate.
- Realizăm oferta:
- Configurăm produsele necesare conform detaliilor stabilite în pașii anteriori.
- Dacă este necesar, realizăm desene de amplasare și flux.
- Estimăm timpii de producție și transport.
- Vă trimitem oferta.
- Analizăm impreună oferta și stabilim un nou set de specificații dacă este nevoie.
- În continuare:
- Refacem oferta conform noilor specificații.
- Stabilim condițiile comerciale și termenii de livrare.
- Facem vizite la clienții noștri cărora le-am oferit produse similare.
Pașii următori sunt: semnarea contractului, realizarea comenzii, livrare mărfii, montajul și punerea în funcțiune.
Pentru a vă face o idee despre elementele pe care trebuie să le considerați în evaluarea ofertelor primite, puteți citi ghidul nostru.